Close

04/03/2013

PC: Hlavnú stranu Facebooku čakajú zmeny

Facebook pripravuje druhú tlačovú konferenciu v tomto roku. Tentoraz však nič netají. Obsah prezentácie vyplní redizajn News Feedu, uvádza The Next Web.

Odhalenie inovovaného „faceliftu“ je naplánované na štvrtok. „Príďte si pozrieť nový vzhľad News Feedu,“ píše sociálna sieť. Rovnaký štýl uplatnila aj pri pozvánke, keď chystala predstavenie vlastného vyhľadávača Graph Search. Text preto naznačuje, že nepôjde len o kozmetické úpravy. Očakáva sa, že nový dizajn by mohol byť zameraný viac na obrázky.

Facebook menil News Feed zásadnejšie naposledy v roku 2011. Novinkou bolo, že zobrazovanie príspevkov od priateľov, skupín, stránok či aplikácií záviselo od interakcie. Nasledovali protesty zo strany používateľov. Výsledok sa dostavil v podobe pridaného tlačidla pre zobrazenie obsahu podľa času, písal Neowin.net.

Kúpil si marketingovú platformu

Firma zároveň na blogu oznámila, že od Microsoftu odkúpila produkt Atlas Advertiser Suite. Popritom získala i pracovníkov, ktorí na technológii pracovali. Presťahovať sa však zo Seattlu nemusia, nakoľko sa v meste takisto nachádza pobočka ich nového zamestnávateľa. Pracovisko bolo zamerané na reklamný systém sociálnej siete aj predtým.

Atlas Advertiser Suite je marketingová platforma slúžiaca na meranie efektivity internetovej reklamnej kampane. Už dnes ju využíva mnoho inzerentov, ktorí na najrozšírenejšej sociálnej sieti propagujú svoje výrobky alebo služby.

Facebook avizuje rozšírenie portfólia aplikácií. Taktiež ohlásil inováciu používateľského rozhrania a funkcionality. Informácie o finančnom pozadí akvizície zverejnené neboli.

Krok sociálnej siete súvisí s cieľom zvyšovať príjmy z reklamy a posilniť tak svoju pozíciu v konkurenčnom boji so spoločnosťou Google. Navyše došlo k posilneniu vzťahu s Microsoftom, ktorého vyhľadávač Bing je do Facebooku integrovaný a bude slúžiť ako alternatíva ku Graph Search.

Zdroj: zive

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *