Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri reklamácii?
1. Reklamácia v autorizovanom servise
- Pre vybavenie reklamácie v autorizovanom servise je potrebný doklad o kúpe výrobku. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Dodací list je vždy súčasťou balíka.
- Zoznam autorizovaných servisov nájdete na -> tomto odkaze
2. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk
- S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
3. Reklamácia zaslaná prostredníctvom kuriéra
-
Je potrebné vyplniť -> reklamačný protokol
- K reklamovanému tovaru pribaliť vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
- Reklamáciu zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
- Tovar zabaľte a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
-
Stav vašej reklamácie si môžete overiť mailom na adrese reklamacie@hacom.sk
Informácie o prijatí a vybavení reklamácie vám budú zaslané e-mailom.
Vybavené reklamácie zasielame prostredníctvom Packety do najblížšieho výdajného miesta vo vašom okolí.
Ako postupovať pri vráteni tovar?
- Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osob, ktorá tovar zakúpila na IČO.
- Je potrebné vyplniť -> Odstúpenie od zmluvy
- Tovar je potrebné vrátiť v kompletnom balení vrátane celého príslušenstva a výplne balenia.
- Zasielaný tovar zabaľte s vyplneným Odstúpením od zmluvy a kópiou dokladu o zakúpení.
- Zásielku je potrebné zaslať ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
- Tovar zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina