Postup pre reklamáciu a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii?

1. Reklamácia v autorizovanom servise 

  • Pre vybavenie reklamácie v autorizovanom servise je potrebný doklad o kúpe výrobku. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Dodací list je vždy súčasťou balíka.
  • Zoznam autorizovaných servisov nájdete na -> tomto odkaze

 

2. Reklamácia na prevádzke Hacom.sk

  • S reklamovaným tovarom je potrebné priniesť doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.

 

3. Reklamácia zaslaná prostredníctvom kuriéra

  • Je potrebné vyplniť -> reklamačný protokol
  • K reklamovanému tovaru pribaliť vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
  • Reklamáciu zasielajte ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
  • Tovar zabaľte a zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina
  • Stav vašej reklamácie si môžete overiť mailom na adrese reklamacie@hacom.sk

Informácie o prijatí a vybavení reklamácie vám budú zaslané e-mailom.

Vybavené reklamácie zasielame prostredníctvom Packety do najblížšieho výdajného miesta vo vašom okolí.

 

Ako postupovať pri vráteni tovar?
  • Tovar môže vrátiť iba koncový zákazník v zmysle VOP. Za koncového zákazníka sa nepovažuje organizácia, fyzická alebo právnická osob,  ktorá tovar zakúpila na IČO.
  • Je potrebné vyplniť -> Odstúpenie od zmluvy
  • Tovar je potrebné vrátiť v kompletnom balení vrátane celého príslušenstva a výplne balenia.
  • Zasielaný tovar zabaľte s vyplneným Odstúpením od zmluvy a kópiou dokladu o zakúpení.
  • Zásielku je potrebné zaslať ako balík kuriérom Slovenskej pošty, alebo inou kuriérskou prepravnou spoločnosťou. Tovar nám nezasielajte ako listovú zásielku! Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme!
  • Tovar zašlite na adresu: HACOM.sk, Bytčianska 385/56, 01003 Žilina